Маленький успіх!

"Є час розкидати каміння і є час його збирати." - це напевно з Біблії. У своїй школі крім уроків сліпого друку навчаю інформатику учнів 9 -11 класів. Цього року перші учні, яких я навчала сліпому методу друку навчаються у 9 класі, з ними я почала вивчати тему: "Робота в текстовому редакторі". Я вважаю, що друкувати це є важлива навичка, ну бо друк це сучасний спосіб писання. Тому на початку вивчення  теми проводжу тест на швидкість,  а на першій практичні даю завдання не лише редагувати текст, а також і ввести чималенький текст. Провівши тест на швидкість друку кустарним методом (з секундоміром) я виявила, що швидкість друку моїх учнів радикально відрізняється від швидкості друку їх попередників. Так, не всі з них володіють сліпим методом, скажу більшість через непостідовність, тобто в 7 та 8 класі вони не друкували всліпу,  більшість з них не хочуть друкувати сліпим методом, але успіх все одно є. Якщо в попередні роки були учні швидкість яких заледве сягала 50 символів за хвилину то у цих учнів найнижчий показник 90, а найвищий 220. Більше того вони намагаються друкувати без помилок, виставляють коми, нове речення починають з великої літери, дотримуються правил друку. Жаль мені звичайно, що деякі навики були втарчені, але в наступні роки я врахувала помилки і намагаюся і в 7 та 8 класах приділяти увагу і наполягати на продовженні сліпого друку і підтримка відповідних навик.
 А Ви знаєте, яка  швидкість друку у Вас. Пропоную перевірити:

Тест на швидкість друку

Перевірка швидкості друку

Соло на клавіатурі. Тест швидкості друку.

Немає коментарів:

Дописати коментар