Матеріали до уроку

Праця в клавіатурному тренажері на протязі усіх 45 хвилин може бути нудною для учнів 5 класу, тому пропонується  наступна побудова уроку:  - на початку навчального року клас поділити на дві стаціонарні групи. Відповідно по два учні сидітимуть за одним комп’ютером, але не одночасно, а почергово, по 20 хвилин. Тобто  перших 20 хвилин працює перша група з клавіатурним тренажером відповідно друга група в цей час займається з вчителем вивчаючи деяку теорію і можливо вправи, якщо є вільні комп’ютери. При виконанні вправ у текстовому редакторі слід пам’ятати: учні повинні вводити ті літери, які були пройденими в клавіатурному тренажері і тільки сліпим методом друку.
В наступні 20 хвилин групи міняються місцями. Важливо, щоб учні були постійно закріплені за одними і тими ж комп’ютерами на яких вони створюють свої території в клавіатурних тренажерах. На кожному наступному уроці учень продовжує проходити наступний рівень на клавіатурному тренажері. Таким чином можна вирішити не тільки проблему недостатньої кількості комп’ютерів, але і урізноманітнити навчальний матеріал. 

Для оцінювання якості введення інформації використовую – контроль якості введення тексту.  Завданням якого є вимірювання якості введення тексту, а не швидкості введення інформації. Вивчення сліпого методу друку у школі повинно давати учню навики саме  сліпого методу друку, а на навики швидкого друку. Як показує практика, якщо освоїти грамотне введення інформації швидкість прийде з практикою.
Конспект уроку для оцінювання якості введення тексту

Після завершення курсу сліпого десяти пальцевого методу друку є загроза втратити усі навики, оскільки швидкість друку залишається невеликою. Як показує практика швидкість друку після проходження курсу залишається на тому ж рівні, або і взагалі падає і приходить тільки з практикою. Якщо доросла людина друкувала 200 символів в хвилину і вирішила набути навик сліпого методу друку, то після проходження курсу її швидкість зменшиться до 70-80 символів в хвилину, натомість підвищиться якість введення інформації. Отже залишається єдиний вихід: практикувати введення інформації сліпим методом для збільшення швидкості. Для цього при вивченні текстового редактора, електронних таблиць, чи будь-яких інших тем, які передбачають введення інформації з клавіатури кирилицею потрібно звертати увагу на якість введення тексту (сліпий метод друку),  правильну поставу під час роботи за комп’ютером, а з часом і швидкість введення інформації.
Конспект уроку "Текстовий редактор " у 9 класі

 Колір при вивченні сліпого десяти пальцевого методу друку.
Колір активно впливає безпосередньо на підсвідомість людини. Таке сприйняття, у якому не задіяна свідомість, яке не потребує довготривалого (чи короткочасного) обдумування, відбувається саме по собі хочемо ми цього чи ні.
Колір має певний вплив на свідомість людини тому пропонується наступні кольори для розфарбування клавіатури при вивченні сліпого методу друку:  рожевий – мізинці, помаранчевий – безіменні пальці, жовтий – середні пальці, синій та голубий  - вказівні, червоний – великі.

Завантажити плакат А1 для вивчення вихідного положення рук: Завантажити

Немає коментарів:

Дописати коментар