Як оволодіти сліпим методом друку...

Мій шлях до «сліпого десяти пальцевого методу друку» виявився досить важким. Спочатку тричі проходила до 20 рівня (середню лінію клавіатури). Кожного разу задаючись питанням: «Воно мені треба?». Швидкість друку ніби не погана до 250 символів в секунду. Pвичайно зрячий метод призводить до великої кількості опечаток і людина швидко втомлюється. А оскільки по темпераменту я холерик, і відповідно дуже неуважна людина, уся моя робота супроводжувалася переправляння і перевіркою надрукованого . Отже я вирішила треба закінчити почате: я знайшла клавіатурний тренажер «Руки соліста» - розділений на три частини (7 клас закінчується на середній лінії клавіатури) я почала з 8 класу і досить швидко пройшла до кінця (тижнів зо три ) не скажу, що зовсім без зусиль. Хоча як виявилося пізніше це було найлегше на шляху до освоєння таких навик. Тепер треба було себе змусити друкувати сліпим методом. Швидкість впала до 70 знаків за хвилину. З’явилося шалене бажання дивитися на клавіатуру, можна сказати залежність з якою треба було боротися, усе це пройшло десь за тижнів два. Почалось нове випробування: усі мої знайомі які звикли бачити як я швидко друкую переконували мене, що це без сенсу і час друкувати "нормально", однак я не здалась і на протязі місяця моя швидкість вже була 250 символів за хвилину. Сьогодні я друкую значно швидше, а головне - це мині приносить задоволення. Наскільки простішим був би цей шлях якби я пройшла його на початку свого знайомства з введенням інформації з клавіатури, коли у мене ще не було ніяких навик друку. Саме тому «сліпий десяти пальцевий метод друку » треба вивчати в школі поряд з навчанням грамотності і письма. Якщо ж у Вас вже є навики друку і ви хочете освоїти сліпий друк спробую дещо порадити виходячи з свого досвіду:
 1. Оберіть хороший клавіатурний тринажер.
 2. Під час проходження вправ у клавіатурному тренажері, намагайтеся не дивитися на клавіатуру і під час введення тексту в текстовому редакторі чи при спілкуванні в соцмережах.
3. Наберіться терпіння після завершення курсу. Ваша швидкість впаде і Вам здаватиметься, що Ви все починаєте заново, однак це не так, швидкість відновиться дуже скоро - тільки не здавайтесь!
Успіху Вам!

1 коментар:

  1. Ось тому цей шлях треба проходити у школі, тоді і зусиль треба менше. Навчатися легше як переучуватися.)

    ВідповістиВидалити