Новий навчальний рік - новий клавіатурний тренажер!

Минулого навчального року для проведення уроків використовувала клавіатурний тренажер "Руки соліста" спрощений варіант "Соло на клавіатурі" на якому і я навчалася друкувати сліпим методом. Однак ці клавіатурні тренажери в офлайн пропонуються лише російською мовою, а це створює незручності для проходження курсу. Часом трапляються діти які не можуть зрозуміти, що то за букви такі: "ё" та "ы" та  для української мови у вивченні літери "ё" немає потреби.
Кожен рік навчання навчає мене чомусь новому і головне дає мені зрозуміти яка ж фінальна мета мого курсу. Раніше я була переконана: після закінчення мого курсу усі мають володіти сліпим методом. Однак з часом я почала помічати, що не менш важливим є формування культури роботи за комп'ютером, тобто сидіти рівно, не напружуючись. Розвиток інформаційних технологій змушує мене переглядати кінцеву мету знову і знову, адже на гаджеті: планшеті, телефоні друкувати сліпим методом не вдасться.  Але ефект від вивчення сліпого методу очевидний діти вивчають клавіатуру, починають друкувати швидше і найголовніше, друкують грамотно. І як виявляється саме грамотний друк є дуже важливим. Отже навчаємося грамотно друкувати! Друкувати українською!
Для таких цілей я вирішила обрати клавіатурний тренажер Дударик.
Програма знаходиться на стадії тестування тому пропонується безкоштовно, отже будемо тестувати. На жаль у програмі вправи досить прості, кожна вправа має для виконання лише 5 лінійок що для освоєння клавіші є трохи мало. Однак найбільш суттєвою перевагою даного клавіатурного тренажеру є те що клавіатурний тренажер дозволяє розробляти завдання і завантажувати їх у програму. Таким чином можливо реалізувати ідею з суміщення вивченням граматики та клавіатури. Отже беру в долю філолога. Мені потрібні вправи на певну комбінацію клавіш, які також сприятимуть вивченню граматики. До прикладу діти вивчають середню лінію, у словах повинні бути лише літери які розміщені на середній лінії клавіатури: "ф", "і","в","а","п","р","о","л","д","ж", "є".   На уроках буду розказувати  правила граматики, які стосуватимуться цих слів. Буду ділитися досвідом тут на блозі!


Немає коментарів:

Дописати коментар