Думки в голос.

Щось схоже я вже намагалася обговорювати на формумі учителів інформатиків ,
у соціальній мережі fb.
А також презентувати на обласному етапі конкурсу "Учитель року- 2013" .
 Тому знаю: є багато думок, що це нікому не потрібно. Чомусь значна частина учителів інформатики вважає, що таким чином інформатика перетворюється на трудове навчання. Інформатика то є така велика наука, яку можуть осягнути тільки ті кому від природи дано думати. А тим хто не має задатків математичного мислення, що робити? Не сідати за комп'ютер взагалі. Чи просто хай собі потихеньку тикають одним пальцем по клавіатурі з них і так нічого путнього не буде. Я зараз напевне вчиню гріх перед великою і могутньої наукою інформактикою, але вважаю, що інформатика як раз для всіх. Володіти на рівні користувача комп'ютерними технологіями мають усі. І що саме головне, ми маємо навчити цього усіх. І тих для кого Богом дано програмування і тих які цього ніколи не зрозуміють. А на моє тверде переконання впевнений користувач у першу чергу добре друкує.

Пишіть свої думки в голос. Чекаю і боюсь.

5 коментарів:

  1. Думаю такий досвід був би корисний не лише учням але і учителям також.

    ВідповістиВидалити
  2. Сьогодні коли комп'ютери є невідємною частиною нашого життя учні повинні закінчувати школу з твердими навиками роботи з комп'ютером.

    ВідповістиВидалити
  3. Я підтримую думку, що сучасний користувач комп'ютерних технологій має вільно і впевнено володіти клавіатурою.

    ВідповістиВидалити
  4. Учнів обов’язково потрібно вчити грамотно друкувати на клавіатурі ще з 5-го класу, адже це знадобиться їм як у старших класах, так і в майбутньому.

    ВідповістиВидалити
  5. Я підтримую думку, що дітей слід навчати сліпому десятипальцевому методу набору на клавіатурі. Як ми це починаємо у пятому класі - читайте на сторінках блогу підтримки навчання інформатики у 5-му класі. Будемо раді, коли Ви, пані Наталю поділитесь з нами своїм досвідом

    ВідповістиВидалити